dekdek picture

dekdek picture

Mycep & my family.ngeh..

Nama betul saya MOHD AZRUL AZMI , tetapi kawan2 saya panggil saya Dek@Dedek@Dekdek .. ngeh
saya seorang yg simple2 jeeee...xkiut,encem,tapi macho la skit..ngeh...Dulu saya sekolah di TEKNik LIkas kelas BB..sungguh dahsyat ithu skolah ooo...laen dri skolah laen..macam2 ada!..hehe
rndu tul aku ma SHAROM & ZUL epok..haha
saya tinggal cne putatan,kat taman KETIAU..rumah flat jeee..ndada tanah kmi di KK ne..huahuahua...saya jua merupakan anak yg kedua daripada ibu ma bapa saya..hahaha
saya ada abg nma nya Ejat , skrang dea keja uda di KL(keyel)..ngeh...dea kerja di KARGO airasia..bru jaa dea krja sana thu..hehe
sayaaa..aih knapa jua aku ckp saya ne..hehe
ehmm,,aku ada 3 urang adikkk..adik prtama aku nmanya DAYANG.. drang c mejan slalu c maen akuu..kim slam ma adik muh ah c dayang..adeh..jilat butu la dlu aku blang..hahaha
c dayang ne skulah d S.M.k TANSAU..umur 16taun..masi udak bha..ngeh..adik aku yg kedua plak...namanya Dg INA...kna panggil iNA bdak nakal..abis adik ku sturang ne bgus2 perempuan mcm lelaki gayanyaaa..eh,,susah..
Arh,,adik kebungsuan ku..Namanya Anip Arief...dea ne jua merupakan adik angkat ku..dri kecil lae keluarga kmi pelihara..hehe..mcm muka kmi sua rupanyaaa..hehe..tapii nakal btul adik kecik ku neee...lau suda d bawa bemaen...matii la koooo..hahahaha

MAMA ku Namanya Sarinah binti hussin
dea krja di LPPB..
mamaku ne bagus sma aku..org blang memahamii..abis
kalau mcm aku sakit gigi..dea la jua yg kasi kawan aku merawat..ngeh
aku ne manja skit ma mama ku...lau aku mnta duit ja..knfm dea bagii..hahah
nda malu aku ne kn mnta duit masii ma beliau..ngeh

BABAH ku Namanya Ibrahim bin AMpuan tajudin
dea krja d KO-Nelayan...
bapa ku ne slalu bawa ku maen boling..bgus2 aku nda pndai maen truss jadii ok2 la jua..ngeh
bapa aku ne champin la jua lau sukan yg mnggunakn tangan..tpy kalu kaki..duii,,kaki bngku joo.dui mngumpat bpa sndri bhaa...jaat aku ne..hahaha


Ne la serba sedikit psal diri aku ma keluarga aku..nantii ku tambah2 lagggiiii...ngeh

Friday 29 April 2011

pesanan dari DEKDEK!!

huh!..dah meningkat dewasa..pemikiran pun dah semakin matang..ngeh..bnyak yg di ingin2kn...jadii,,jum rumpak BANK..huahuahua...bnyak jua duit..ble bkin enjoi,KAHWIN..haha
memang bnyak dusa laaaa ko dpt lpas thu..ngehngeh...ui ui ,, nak gtau!..duit xkn dtg sndri klau nda di carii..jadiii,,krja donk!..rumpak bank..klau kna tngkap kna pnjara oo..hahaha
bnyak kerja yg kita ble dapat maaa..krja sana giant pun ble...haha
yg pnting halal maaa...tidak bkin malu mnta duit sma ibu ma bapa lu ajaaaa...kn kn!..
padahal sndri ne nda krja bhaaa..hahaha
tpy nda apa lpas siap ja lesen ku bru ku krjaaaa,,,ngeh
ithupun klau ada krja yg mau menerima ma aku...hehek
klau ble aku mau krja dlam aircond laaaa...lau krja bepanas neee..adeh..insyaallah!!
 ada urang mengatakan kerja adalah salah satu aktiviti yg tidak membosankn hidup kita..cua nda krja duduk uma jaaa..malar on9..duii,,patah pingang juj..skrg pun aku buat blog neee..mau tecabut ja inda pingang ku neh..hehe
mcm klau kita suda krjaaaa..ada duit Simpan bkin smbung blajar..lau nda mau smbung simpan duit bkin kawin..ngeh!!..lau ckup sua..kawin la trus kasi ckup empat..hehe
mna2 krja pun memang pnat..sdangkn duduk dpan lappy pun pnat bhaaa..menaip lae..hahah
bakakakakakaiii juj..ngeh!!!

 jadii jgn persia2kn hidup anda..maju la sukan untuk negara..salam!!
DEKDEK pesan Wahai sahabatku,
jadikanlah dirimu seperti padi.
yang mana sifatnya semakin berisi.
semakin menunduk.
dan jangan sesekali dirimu menjadi seperti lalang.
semakin tinggi,
semakin bongkak dan angkuh..

take care friends! :D
merepak ajaaaaaaaaa aku nee..ne tuk kasii semak post ja bha neee...lau kmu bcaaaa..jan tlampau feel..swot kmu nanty..ngehh!!