dekdek picture

dekdek picture

Mycep & my family.ngeh..

Nama betul saya MOHD AZRUL AZMI , tetapi kawan2 saya panggil saya Dek@Dedek@Dekdek .. ngeh
saya seorang yg simple2 jeeee...xkiut,encem,tapi macho la skit..ngeh...Dulu saya sekolah di TEKNik LIkas kelas BB..sungguh dahsyat ithu skolah ooo...laen dri skolah laen..macam2 ada!..hehe
rndu tul aku ma SHAROM & ZUL epok..haha
saya tinggal cne putatan,kat taman KETIAU..rumah flat jeee..ndada tanah kmi di KK ne..huahuahua...saya jua merupakan anak yg kedua daripada ibu ma bapa saya..hahaha
saya ada abg nma nya Ejat , skrang dea keja uda di KL(keyel)..ngeh...dea kerja di KARGO airasia..bru jaa dea krja sana thu..hehe
sayaaa..aih knapa jua aku ckp saya ne..hehe
ehmm,,aku ada 3 urang adikkk..adik prtama aku nmanya DAYANG.. drang c mejan slalu c maen akuu..kim slam ma adik muh ah c dayang..adeh..jilat butu la dlu aku blang..hahaha
c dayang ne skulah d S.M.k TANSAU..umur 16taun..masi udak bha..ngeh..adik aku yg kedua plak...namanya Dg INA...kna panggil iNA bdak nakal..abis adik ku sturang ne bgus2 perempuan mcm lelaki gayanyaaa..eh,,susah..
Arh,,adik kebungsuan ku..Namanya Anip Arief...dea ne jua merupakan adik angkat ku..dri kecil lae keluarga kmi pelihara..hehe..mcm muka kmi sua rupanyaaa..hehe..tapii nakal btul adik kecik ku neee...lau suda d bawa bemaen...matii la koooo..hahahaha

MAMA ku Namanya Sarinah binti hussin
dea krja di LPPB..
mamaku ne bagus sma aku..org blang memahamii..abis
kalau mcm aku sakit gigi..dea la jua yg kasi kawan aku merawat..ngeh
aku ne manja skit ma mama ku...lau aku mnta duit ja..knfm dea bagii..hahah
nda malu aku ne kn mnta duit masii ma beliau..ngeh

BABAH ku Namanya Ibrahim bin AMpuan tajudin
dea krja d KO-Nelayan...
bapa ku ne slalu bawa ku maen boling..bgus2 aku nda pndai maen truss jadii ok2 la jua..ngeh
bapa aku ne champin la jua lau sukan yg mnggunakn tangan..tpy kalu kaki..duii,,kaki bngku joo.dui mngumpat bpa sndri bhaa...jaat aku ne..hahaha


Ne la serba sedikit psal diri aku ma keluarga aku..nantii ku tambah2 lagggiiii...ngeh

Friday 29 April 2011

KEMBAR :3

HAHAHA..kembar??xseiras laaaaaa..
dlu first2 mna aku rapat btul ma durang neee..dua2 ku tnguk drang ne boro ja..ithu dlu la..trnyata selepas aku masuk asrama drang ne ok ok plak..tyme sua rapat sua..mcm adik bradik suda..nah..ari2 mandi sama2 makan sma2 pegi prep sma2 tidur pun sama2..ndatoa la apa yg kmi buat nda sama2..tpy skrg sua trpisah nda da sua bnda kmi buat sma2..huaaaaa :'(
tpy nda apa la..hidup harus di perjuangkan..ngeh

kembar ku yg pertama namanya NAZMI RAMLI a.k.a Chimydungoryutesayang dea..huahuahuahua..
dea ne betrip tagap ne ma aku..kimbet!!.ngeh..
dea ne slah satu kmbar ku yg cengeng..ada dlu tyme d ostel prnah dea nangis dpan aku ma c meme..sua la nangis..snyum2 lae kunu..tpy sdih jua la kmi bis dea nangis kn..hek
cwek nya namanya yuteee..ngeh
sadis suaaa hubungan drang neee...mcm laki bini udaaa...tpy ok la bha thu..
aku tnguk durang ne pun ngam bha..serasiii g2..hehe
3tahun uda drang neee..ok la thu jan ja tiba2 nnty tut !..ngeh


kembar ku yg kedua namanya NAZMI IBRAHIM a.k.a memeredup2yinyinsayang dea..hahahaha
dea neee suka wap jua ne ma aku..kimbet tull...tpy ok ok laaaa..bnyak uda brang2 ku ne ma deaaa...bnyak uda dea warisss..ngeh..tpy nda apallaaaaa..halal la sma kau kmbar..ngeh
dea ne slah satu kmbar ku yg hidung nya unik..hehe 
bngsa brunei tpy HIDUNG mcm bangla buss..hahaha
asal dea menipu..tau suda thu..ku tnguk ja idung nyaaaa...bulih tau suda dea lau tipu aku..hahaha

 
SAYA sayang sama kmu..BIAR apa2 pun terjadii saya tidak akan lupa bahawa
kamu dua adala kambar ku xseiras g2 deh..ngeh
DEKDEK SYG KMU BANGAT2..hehehe
kim slam ja ma gf2 kmu yah..hahaHa :D