dekdek picture

dekdek picture

Mycep & my family.ngeh..

Nama betul saya MOHD AZRUL AZMI , tetapi kawan2 saya panggil saya Dek@Dedek@Dekdek .. ngeh
saya seorang yg simple2 jeeee...xkiut,encem,tapi macho la skit..ngeh...Dulu saya sekolah di TEKNik LIkas kelas BB..sungguh dahsyat ithu skolah ooo...laen dri skolah laen..macam2 ada!..hehe
rndu tul aku ma SHAROM & ZUL epok..haha
saya tinggal cne putatan,kat taman KETIAU..rumah flat jeee..ndada tanah kmi di KK ne..huahuahua...saya jua merupakan anak yg kedua daripada ibu ma bapa saya..hahaha
saya ada abg nma nya Ejat , skrang dea keja uda di KL(keyel)..ngeh...dea kerja di KARGO airasia..bru jaa dea krja sana thu..hehe
sayaaa..aih knapa jua aku ckp saya ne..hehe
ehmm,,aku ada 3 urang adikkk..adik prtama aku nmanya DAYANG.. drang c mejan slalu c maen akuu..kim slam ma adik muh ah c dayang..adeh..jilat butu la dlu aku blang..hahaha
c dayang ne skulah d S.M.k TANSAU..umur 16taun..masi udak bha..ngeh..adik aku yg kedua plak...namanya Dg INA...kna panggil iNA bdak nakal..abis adik ku sturang ne bgus2 perempuan mcm lelaki gayanyaaa..eh,,susah..
Arh,,adik kebungsuan ku..Namanya Anip Arief...dea ne jua merupakan adik angkat ku..dri kecil lae keluarga kmi pelihara..hehe..mcm muka kmi sua rupanyaaa..hehe..tapii nakal btul adik kecik ku neee...lau suda d bawa bemaen...matii la koooo..hahahaha

MAMA ku Namanya Sarinah binti hussin
dea krja di LPPB..
mamaku ne bagus sma aku..org blang memahamii..abis
kalau mcm aku sakit gigi..dea la jua yg kasi kawan aku merawat..ngeh
aku ne manja skit ma mama ku...lau aku mnta duit ja..knfm dea bagii..hahah
nda malu aku ne kn mnta duit masii ma beliau..ngeh

BABAH ku Namanya Ibrahim bin AMpuan tajudin
dea krja d KO-Nelayan...
bapa ku ne slalu bawa ku maen boling..bgus2 aku nda pndai maen truss jadii ok2 la jua..ngeh
bapa aku ne champin la jua lau sukan yg mnggunakn tangan..tpy kalu kaki..duii,,kaki bngku joo.dui mngumpat bpa sndri bhaa...jaat aku ne..hahaha


Ne la serba sedikit psal diri aku ma keluarga aku..nantii ku tambah2 lagggiiii...ngeh

Friday 29 April 2011

Band kegemaranku!..the times

 
kasanova
telegram buat yoko
picagari
wanita
gadisku dalam koma
statik
 disko dansa
infra merah
khayal khayalan
ku takut kau hilang
lagu bintang
romantis 
Ditubuhkan pada 31 Ogos 2004 oleh dua orang adik-beradik, Natazar dan Mono. Ahli kumpulan yang menyusul kemudian ialah Alem (pemain gitar utama), Hamzah (pemain gitar kedua),Nazreen (keyboard) dan Irfan (drum). Membawakan muzik yang bercitarasakan 60's british Mod/rock and roll. Antara lagu mereka yang popular adalah "Nostalgia Curang Rock n Roll", "Pesona Algebra", "Gadisku Dalam Koma" iaitu lagu dari album pertama mereka Soda Pop Rok 'N' Roll. Album Ini telah dicalonkan di Anugerah Industri Muzik Malaysia iaitu 'Artis Baru Terbaik' Pada tahun 2005,
Pd 2006, The Times tlh mgeluarkn album Xtra Soda Pop Rok N Roll. Dgn mnambhkn 2 buah lgu bru iaitu Kasanova & Retro Asmara.
Album kedua mereka telah dilancarkan pada tahun 2007 dengan judul Nada Melankolik Malaya. Album ini telah terjual lebih kurang 10 ribu salinan walaupun tanpa publisiti arus perdana. Tidak lama selepas album ini keluar, Alem telah dikeluarkan atas sebab masalah peribadi. Dan selepas itu Nazreen telah menarik diri daripada The Times atas sebab-sebab peribadi pada masa rakaman untuk album ketiga.
Pada tahun 2008, The Times telah melancarkan album ketiga mereka yang berjudul Modern Minimalis Glamour.Single pertama mereka dalam album ini ialah "Singapura Kuala Lumpur". Single ini telah berjaya menduduki tangga teratas AMP Channel V selama 20 minggu. Album ini juga dicalonkan di Anugerah Industri Muzik Malaysia 2009 iaitu 'Top 5 Album Rock Terbaik'. Lagu Sisa-sisa telah berjaya memenangi 'Best Of Independent Songs Of The Year XFM' Anugerah AVIMA AWARDS 2010. Pada 2010 Naza telah menjemput Nuar iaitu gitaris kumpulan Sinopsis bagi posisi Gitar utama.Manakala tempat Irfan pula digantikan oleh Zul .Pada konsert Rock The World 9,The Times telah membuat persembahan dengan ahli-ahli baru iaitu:-
Naza - Gitar/Vokal Nuar - Gitar Utama Mono - Bass Zul - Drum..